The Spammers have been SPAMMED, http://www.ruggaworld.com is back online!
Google

Thursday, January 05, 2006

 

Brannasnacht: 30 years of television in SA


Well 2005 has gone and now we start of 2006 and guess what. Brannasnacht has survived!!!!!!!!!! It has been brought to my attention that today is the 30 year anniversary of the first television broadcast in South Africa. I therefore think it appropriate that every Rugrat must choose character from their favourite television show (preferbly South African in origin) and use that as a nick for tonight. Please let us know who you choose.

There is also an hour long special on the 30 year history on SABC2 tonight at 21H00 and we will have to keep the one eye on that and the other on Brannasnacht. Should you want more info please refer to http://www.news24.com/Die_Burger/Kollig/0,,4-1511_1858498,00.html.

Welcome to the first Brannasnacht of 2006. As usual it will open at 21H00 CET. Don’t forget your drinks and friends/wifes are also welcome.
Comments:
Happy Brannasnacht to all!!!!  
For those who don't already know, Brannasnacht is a RuggaWorld tradition on a Thursday evening. A merry get together to talk rubbish and share a tipple or three.

Not much rugby, just general banter. Please feel free to join in.

As requested, your favourite TV character from 30 year's worth of SA TV would be great!

So, log in as Trompie or whoever....
 
Got my foot in the door, before someone else grabs it...

Boertjie
 
Hello almal, Happy Brannas to all! Ek was 'n hele tydjie terug hier, maar dis verslawend so ek is terug...  
Ha HA, Boertjie!!

How could I have forgotten Haas Das!!
 
manne manne manne........

ek het my weg tot hier gekry.
 
o ja, aka PA  
Well I guess Knersis will be appropiate.

Damn I missed this shit.
 
hehehe, shows you that those stats realesed on news 24 are true........internet is addictive.  
senor onyon was my first choice!!!!!!

late again.....
 
Sie, Senor

Senor Onyon she is taken!
 
Senor Onyon will be in and out  
Hopefully as things start getting back to normal we'll have the biggest Brannasnacht of all time soon...  
So I guess Senor is aka Kandas?

BTW Knersis aka Donner
 
Senor Onyon would never go NEAR Oudsthoorn, Knersis!!!

They eat onyons in Oudsthoorn!!

No, Senor Onyon is safe and sound in London.
 
Ek dog Donner is Groenie? Wie is Groenie?  
In London they only pickle onyons..  
Smaak my die gifappeltjies het vir Koning Rosedoring gehijack.

Haas Das en Piet muis praat seker weer strooi oor 'n windhoekie.
 
How was Aghulas? Have a good break?  
ras you bastardo!!!!!!!!!!  
Senor,

Brilliant break. Would have loved to stay there two more weeks, but with an ADSL.
 
ok my donner, ek is al klaar confussed, who is who here????  
Hehehehe  
OK dan steek Groenie seker weer die veld aan die brand.  
Knersis
Ja, hoe was Agulhas? Het die gifappeltjies dit geniet?
 
So, bloody weather is awful in Sydney, conspiring against us!!

Sheesh, we've had some tough luck with umpiring decisions!
 
Ai laat sy tog net Oscar kies. Dan kan ek haar vang vanaand.

Koning Rosedoring

waar is Liewe Heksie?
 
Good evenink Senor Onyon. What ees the wedder like?  
Haas Das,

Dit was briljant. Gelukkig het die wind aangehou waai, anders het ons doodgebrand. Die gifappeltjies het hulle gate uit geniet. My grys hare gegee. Wou hulle later begin vasbind.
 
ek is hier, ek maak kos.  
Senor O
Yes, and when anyone complains about decisions, they're in deep sheet.
I gathered from what Benaud said that there will be some changes involving the 3rd umpire. He hinted on the no-ball call and more, I think especially if the ball is pitched outside the "blue strip".
 
my heks maak kos maar kom check so nou en dan in op ons.  
en maak seker my glas bly vol vir "Brannasnacht"  
Evening Haasie

Weather is cold, even for an onyon, specially an onyon used to Mexican and Spanish heat.

The weather, she is cold, Senor.

We only got one brief flurry of snow though, came down for about 15 minutes, never settled. Not in Londres anyway.
 
Hello ek is terug. Kan iemand raai wie ek is?  
Liewe Heksie is Tafeltjie?
Wat het jy met Kandas aangevang dat hy so ontsteld was?
Kandas, as wat is jy hier?
 
Evening Heksie

or
should that be

Caramba, zee heksie, she is so beautiful, zee sexy heksie

(Gosh, I hope Brannasnacht isn't anyone's first impression of us!!)
 
Howzit all

Groenie

Koning Rosenamib & Liewe Heksie

Senor
 
Madel, are you a reindeer?  
Madel, are you KF?  
Wonner of ons vannaand 'n Genis gaan he?

Brannasnacht moet maar kooperasie stories word
 
Senor
My donner! Jy is reg! Ek dog julle is al ietwat gesuipe en wragtig raai die eerste ou reg!
 
Hasie,

Nee sy het nog nie opgedaag nie. Liewe Heksie i die miere heks
 
MADEL liefie
Soek jy nog sneps van, was dit Frik en Mannetjies?

Liewe Heksie
Welkom! Hoekom is Rosekrans nou so stil?
 
Mannemarak????  
dankie knersis, koning rosedinges is ekke die mier man, en liewe heksie (my skotse las) het haar eerste official post op ruggaworld gedoen!!!!  
my connection is obviously kakkerig weer want julle manne is vinnig vanaand!!  
hhehe Senor in the colde shyte place , it is I mannemarak  
Hallo Almal

Haas das

Ek het gehoor hy het lae bloedruk en het maar net probeer dat hy dit so bietjie optrek
 
Mannemarak wou knersis wees maar een of anner donner het hom voorgespring  
teen alle reels van brannasnacht, ek moet net weet wie stem saam met my dat 2006 die jaar vir SA rugby gaan wees????  
Mannemarak,

LOL. Skerp
 
Koning
Kom ons hoop dat dit eerder 2007 is...
 
mannemarak weet niks van rugby af nie- maar dit keer Gert Smal nie - so Koning Rosenpieps 2006 gaan kook  
Rosedoring,

I am in two minds about that one.
 
mannemarak has zee Senor puzzled.

Zee Onyon is very puzzled, she is
 
The one thing I am sure of is that we are in for some surprises.  
Miena moo nou!! Bliksem!  
Kersis & Oscar- wonner watter stel tanne gaan uitgehaal word.

Si Senyor-zee puzzle iissa nice & die big corn bites sheees beeeg

Madel wanna be a Spear girl in 2007
 
Nee hel, ek dink julle begin nou onder verskillende name vir julleself posts maak.
Mannemarak?
Miena Moo?
 
Madel Terreblanche, liefie, the Onyon hasn't even had a glass of wine yet!

Poor situation, must be rectified immediately!

Reindeer, you've been quiet lately? Been visiting that 'friend' of yours?
 
Tweetie bird is die Brannas Inspekteur wat drink wie  
Sheet, Senor Onyon!
Me too hees throat is very dry. Shall we do sometheenk about it, yes?
 
Hallo. How are all of you?  
Hallo Tweetie

Is die birdies al in die bed
 
Tweetie,

O-hoe-laf-is-ek-nou Berg
 
Miena Moo drink da White Stuff

mannemarak het Rooi koeldrank met Gin.

Die Koning met die silwer roos drink Brannas- se hy

wat drink tweetie
 
I'm not so confident about 2006 lads

All this pressure might blow up in our faces

'On paper' (our favourite saying these days) we have the players and we are certainly advancing slowly but surely on the coaching and sports science part.

But.....

I reckon it will be:

Cats
Cheetahs
Bulls
Sharks
Stormers

but probably no semi-finalists.
 
Immediately Haasie!!!

Brannas Inspekteur - rooi wyn for the onion
 
Tweetie is 'n alias  
Hokay, Senor O
I have logged on to zee bottle of zee red whine.
Eet is so hot here I seet in front of open window and still she is hot.
 
Haas das

Gaan ons more so bietjie kele nat maak?
 
Pessimistic little onion, aren't we  
My naam is Kudu

Ek het die Groot Krokodil se gat blink gelek en toe fire hulle my in elk geval.

Moenie gatkruip in 'n koukus gebaseerde samelewing nie- al is jou naam Koedoe Eksteen
 
Senor
Amongst other things yes... Been 'busy' over the festive season. How are all of you?
 
Senor,

Everybody was complaining about the wind over the past weeks. Today everybody is swearing at the wind not blowing.
 
senor onyon is an alien too, Tweetie  
Madiba

Will you "authorise" my no 6 moerlandspan jersy.

Het enige iemand gisteraand Corne & Twakkie gekyk
 
Madel, very well, thank you.

Did you have a good Xmas and New Year?
 
Mienatjie
Die Haas en jy en Knersis?
More moet ek 13:00 fliek met
Heidi, maar van so vyfuur af is fyn.
 
See senyor russian onyon , but Tweetie she is da alias of da alien  
Madiba,

Is Charlise al terug op die horing?
 
Does anyone know if Tafeltjie is here tonight. I've got an urgent message for her from Kandas and I am really confused at this Brannasnacht. Not today's child anymore, you know.

Mannemarak

Just phone Zelda and I'll sign the damn jersey.
 
Knersis
Nee, Charlize is seker nog met vakansie - is dalk hoekom Madiba deeskedae so moererig klink op die foun.
 
Miema Moe & Haas Das is die symste  
MADIBA
LOL!
 
Zee Russian Onyon is a very quiet- he senor  
smaak my ek is die enigste confused citizen vanaand.....  
Madiba,

Just don't confuse yourself with all the websites.

Tafeltjie is definately here.
 
Nee, Mannemarak - raai weer!  
Rosekrans
Ja, ek vry nou ook maar in die bondel.
 
Koning Roseblaar

so lank jy net nie 'n concerned citizen is nie
 
Okay,

Anyone for an EASY and great recipe?
 
Ok Haas das is op sy eie - Mina Moo is......nie Oscar nie?  
Senor O
Yes pleez. My wife she is not home and I he is tired of zee bread and cheeken eggs.
 
Haas Das,

Ek hoor hy kan tot stil raak op die foon ook die afgelope tyd.
 
Piet Muis is 'n Van Hunks rodent!  
Knersis
Moet erg wees wat Tafeltjie gedoen het - die man was ontsteld, en het toe sommer van die thread verdwyn.
Ek dink sy weet iets wat ons nie weet nie...
 
Mannemarak
Jy moet my stert sien!
 
400g can chopped tomatoes
4 cloves garlic chopped
1 canful (use empty tomato can) easy cook rice
1 red pepper, chopped
About 200g chorizo, skinned and chunkily chopped
2 handfuls frozen sweetcorn
a large sprinkling Cajun spice (make one up if you can't get it)
To serve:
handful chopped flat leaf parsley
Small tub soured cream

Put all the ingredients, except the parsley & cream, into a microwaveable dish
Use the tomato can to measure the rice, plus add an extra can of water
Cover the dish with clingfilm, spike a few holes in it
Microwave for 10 minutes
Take out and stir, throw clingfilm away
Put back in microwave and cook for 15 minutes
Serve with parsley and cream

DELICIOUS!!!! Very healthy and easy.
 
Wanneer gesels ons 'n biekie oor rugby?  
1 x can koo beans
1 x slices bread

process:

toast 2 x slices bread
heat 1 x can koo beans

spread butter (make sure it is kerrigold) on toast
once koo beans are heated spread evenly over kerrigold spread toast.

eat with knife & fork if hot..
otherwise... just chow
 
Piet Muis

Voor of na Kersis dit afgebyt het?
 
Liewe Heksie
Ja, dit klink bietjie makliker as Meneer Ui se resep.
Smeer mens die roosterbrood net aan een kant, of albei?
 
I am somewhat concerned that the Bulls Cheerleaders refuse to do the Madiba Jive!  
Heksie,

LOL
 
Mannemarak
Knersis kan nie 'n pofadder middeldeur byt nie...

Kom nou, wat drink julle - of is ammal op die waterkar na die seisoen van vergrype?
 
Mannemerak

Ek gebruik 'n stomp byl.
 
groot op whiskey die kant, en die heks gaan groot op stein  
o ja en botter net een kant se my heks, anners sit die brood aan die bord vas.... en dis sommer ongesond om so veel vet innie brannes stroom te he  
Haas Das

Moet my nie onderskat nie. Moet die pofadder dood wees? Daai rooibul slange is moes maar klein.
 
"Make sure its kerrigold"

you jusr cant breed the celt outta them
 
Vir die waarheid oorvertel oor die Gansbaai crowd:
1. Van die ou wat met sy troetelslang by die kroeg ingeloop het. So 'n ent weg raak hy moerig vir die slang en toe byt hy hom middeldeur. (Ek het die ou ontmoet ook.)
2. Van die man wat kwaad geraak het vir 'n ander drinker, en toe byt hy 'n stuk van sy neus af. En toe jaag hulle met die man en die stukkie neus hospitaal toe.

Gansbaai is steeds 'n rowwe plek.
 
Hasie,

Brannasnacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Haas Das

Ek het reeds vir Tweetie gese

Rooi Koeldrank met Gin
 
hy sy vat offense met die celt reference, maar ek het gedink dit was kak snaaks  
Nou wat de hel gaan hier aan?  
eish -kompressie pitte  
Rosekrans
Sê vir Heksie ons is skerp, nooit gemeen nie ;-)
Oukei, sal botter aan weerskante smeer, en sommer aan die bord ook.
 
Grand Gru, sodat die melk goed suur kan raak en niemand aan my eiers wil suig nie  
SENOR ONYON
Where ees you? Eef Londres ees to cold for talkink you must pore more of zee good stuff!
 
Shit en ek het gehoor Madiba hou van suur melk.  
Koning Rosegedoente

Watse offence- dit was kak snaaks

maar hoekom moet dit kerrigold wees?

om saam met die Heinz Ketchup te gaan ;-)
 
Mina

Niemand wil aan jou eiers suig nie ;-)

maar trixie se spene...
 
Het die bytjies al geblaas?  
Kandassie, Kandassie, waar is jy?
Kan ek met jou op die lyntjie vry
 
Bennie Boekwurm jy is either 'n alias van 'n alias of Aldo!  
LOL!
Trixie se spene!
Wat was daai reeks met Tobie Cronje se naam nou weer?
 
Mannegedoentetjie

Hierdie Miena is 'n koei
 
Madel het seker maar gaan kyk of haar pa al slaap om een van sy rooi koeldranke te leen.  
moenie worry nie, ek noem haar heks, dink julle celt gaan haar afpis, anycase, as jy die bord botter, maak net seker jy spray en cook dit ook!!!

en ons glo in kerri gold, omdat die ierre selde verkeerd is.
 
ok behalwe vir die aartapel ding maar ons hou dit nie teen hulle nie  
Sex Line
Probeer jy om iets te sê?
Sal die regte Kandas asseblief reageer?
 
Rosedoring,

Jy moet nou stadig. Netnou moet jy jou eie doring vryf.
 
sex line

Ek verstaan van Kandassie dat die lyntjie oop is (solank Zelda slapies)
 
has Das is die sex line operator  
Haas,

I'm trying to clean the toaster...

I buttered both sides..

Lots os smoke, fire alarm went off, just reassured the fire brigade I'm neither a hoax caller or arsonist.
 
Manemarak,

Slaap die klein marakkies al.
 
Ek het vreeslik baie om te sê, wil net graag hê Kandas moet na die party KOM  
Rosedoring
Ek hoop die Keltiese heks se oë glimlag darem so af en toe vir jou?
Kan nie stry nie - die Ierse melodieë is van die mooistes.
 
Koning RosenCelt

Wat is die aartappel ding?

Karel Kraai is ook Haas Das
 
Howzit ouens

Sex line call for Kandas, paging Kandas
 
dit is by verre die mees confusingste brannasnacht wat ek nog ooit beleef het, ek drink nooit meer die whiskey nie  
Shot Bennie Yip

so daar is nie marakkas hierdie kant nie.
 
SO hoe gaan dit met al julle maatjies.  
SENOR ONYON

You are very funny! LOL!
Glad you did not waste wine to douse the toaster.
 
Koning Rosenmier

Is dit Jamesons?
 
sex line

KANDAS IS FOKKEN HIER!!!

Phew

(Zelda is nou weer wakker om hartpilletjies aan te dra)
 
Mannemarak

My kalfies hou ook van Ou ou ou ou Ouros
 
Hansie Slim
Berg wil klim

Nah nah nah

Stok en hoed
pas hom goed

nah nah nah
 
Hel ek het op die gehiem af gekom. Hoe meer mens drink, hoe makliker kom jy agter wie is wie.  
Haas Das

Die tax op die wyn is te hoog

Hy sal eerder 'n nuwe toaster koop- of recycled wine gebruik
 
Mannemarak
Hel, daar kliek ek nou eers!
Nee. Ek is nie Karel Kraai nie.
 
En hoe sw(k)akker tik jy.  
Mina Moo

Naartjie of Lemoen geur?
 
daar kom die ali baba
die ali baba kom oor die seeeeeee

daar kom die ali baba
 
Knersis said...
Hel ek het op die gehiem af gekom. Hoe meer mens drink, hoe makliker kom jy agter wie is wie.

10:31 PM

smaak my ek moet meer drink dan.........
 
Pieter!!!

Pieter, waaaaar is jyyyyyy
 
Wie van julle maatjies het al 'n skapie gekry vanaand?  
ne  
OK Groenie is gesuip. Dit is eintlik Alibama  
Hey groenie

Daar is 'n toaster in London annie brand
 
Mannemarak
Ja, die hoë tax is maar een van daai dinge as jy op Bleek Eiland wil bly soos Senor Ui.
En ek sweer hulle kry nie Windhoek daar nie. En as hulle hom kry, is hy warm.

Madiba
Hallelujah! So wil jy vir ons vertel wat Tafeltjie gemaak het?
 
Ahhhhhhhhhh
Manemarak - is jy 'n oranje marak?

Sheesh, this is confusing!
 
Senor,

Almal in die Vrystaat is aliens.
 
Graca, I dont know what you're looking for but it's a little bit to your left.  
Sheesh, 158 comments already!

Province will be a busy boy reading all this tomorrow!!!
 
Heidi

Pieter is eintlik slaptjips

Peter is die enetjie wat bokmelk so van die tepel af suie

si senyor - it is I

Knersis was already taken ;-))
 
Mannemerak,

Groenie blus nie vure nie, hy steek dinge aan die brand.
 
Madiba

Het jy klaar jou pilletjies gesluk, wil net weet of ek verder kan gesels
 
this is about as confusing as bvr still being president of saru, i just cant figure it out.  
Senor Onyon
Follow Knersis' advice: The more you drink, the quicker you find out who is who ;-)
 
Hey Trompie is copyrighted. Except the sumonse in the mail  
Senor, I am Mexican.

In Mexico Alibama she eeeez Ali Baba!
 
knersis

waarmee?
 
Haas das

Is die nuus klaar gelees, hoekom is jy so stil??
 
Ek's 'n Cheetahs drakie!!!  
Smaak my geen bytjies wil my blaas vanaand nie.  
sex line

pilletjie is in...

keep it coming :)

(Zelda and Graca are sleeping)
 
Miena
Jip, klaar nuus gelees. Maar jy moet ligloop, dis netnou melktyd.
 
Mannemerak,

Haas Das se met 'n pofadder. Blykbaar.
 
Of steek nie  
Bennie

Die bytjies sal jou nie blaas nie, nie byt nie, maar steek
 
Pofadder- ek dog dis met 'n waterslang

Van die kaapse manne sal sekelik wil se Spitting Cobra ;-)
 
Wel ten minste gaan almal vir die volgende week wonder wie was wie.  
Bytjies blaas en ons moet sing
Bennie kan jy die storie bring
 
Byeboer byeboer wa  
Bring vir die Harlewyn nog Cane
Rooi Cane lat sy pyne kan verdwyn
 
Senor

Lyk my nie ek is die enigste een wat vanaand sing nie. Snaaks ek onthou nog al die woorde
 
1892, Neu Zeeland Oos,
is 'n referee gebore,
Hy het vas besluit,
om 'n Bok te stuit,
te bedonner waar hy kan.

O referee, referee, referee broer,
....
 
Madiba

Who is coming, it wasn't me
 
Daar kom 'n hoenner an
Hy het 'n bloemer an
Wat sallie anner hoenners sê?
 
NZ oos- dog daar is net noord & Suid

is dit om later met iets te kan rym?
 
Lets eeta da chikin  
Nee - verder gaan dit:

Hy't 'n mielie op sy kop
En sy t**l is omgedop
Wat sallie anner hoenners sê...
 
MADIBA
Uitgepaas voor die PC? Alweer?
 
sex line

If you had any idea about tantric...

you would also be prepared to wait 27 years...

hang in there...

it will come to those who wait.

:)

Hallo. How are you?
 
Can I read you a story? Play a song?  
Lyk my Koring Rosedoring het either "konneksie" probleme of hy het met sy gat in die kerrigold geval ;-)  
Hulle noem dit die "goue konneksie".  
Post a Comment


<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?